27 oktober 2005

Natacha Peyre och Marina Milosevic


Roligt med skvaller om Natacha, -tack B*
Nya HM - modellen är grymt bra men Kate Moss är bättre...
Var nere i malmö & hälsade på av mina närmaste vänner : gitarristen Greenday.
Vi hade precis varit & hälsat på redaktionerna på Tv4 & KVP när det hände.....
Sitter i min nya BMW & pratar strunt vid en köbildning.-Smack, krasch, Bom.....Aj som fan....
En ny Porsche Carerra cabriolet sitter inne i min bil.
Jag hamnar på sjukhuset i Ängelholm & polaren tar sig till sjukhuset i Malmö.
(Har inte lyckats nå honom på mobilen ännu så troligtvis är han kvar där?)
Med en nackvärk & huvudvärk till max lyckas jag få mig utskriven från sjukhuset vid 22tiden på kvällen.
Jag tar mig till Falkenberg för att låna Linneas BMW.
Därefter direkt ner till Hsd för en "skandalfest".
Natacha Peyre är där tillsammans med en av mina favoriter från dokuvärlden : Marina Milosevic.
Galna är bara förnamnet på dessa två tillsammans,,,,...Rolig var det i allefall...... censur...............
Idag bara krångel med att få bilen till rätt verkstad samt lite lättare modellplanering med Linnea. /N

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det gick bra med er i olyckan.

Anonym sa...

Synd på bilarna & krya på dig
tack för bilderna på natascha

Anonym sa...

hur vill man plåta en sån loser
du har bättre att plåta än dom

Anonym sa...

Would love to work with you, love your photos...
Contact me (see my mail to you)

Anonym sa...

Jag som skulle se din kompis live i Finland när de spelar där.Vet du om konserten är inställd?
Skönt att det gick bra för er i olyckan. Vill se mer bilder än det lilla ni visar här. Fortsätt med bloggandet & oftare

Admin sa...

Greenday är helt ok & de spelar i Helsinki ikväll, han hade bara lite lättare ryggskador efter krocken;)